14:57, 29 Січня 2018

У Луцьку Комаров розповів, як створив «Світ навиворіт»

Відомий мандрівник, ведучий тревел-програми Дмитро Комаров у Луцьку розповів, як з’явилася програма «Світ навиворіт».

Зустріч із мандрівником відбувалася вчора, 28 січня, в РЦ «Промінь».

Дмитро Комаров розповів, що спочатку працював газетним репортером:

«Я завжди дивився, як подорожують ведучі на різних каналах, і мені навіть не вистачало сміливості подумати, що це можливо. Здавалося, що це такий закритий світ. Я, як газетчик, брав за свої гроші і організовував дешеві поїздки в Індію, Камбоджу, в азіатські країни. Там я фотографував, писав замітки, привозив в Україну, робив фотовиставки і продавав журналам репортажі. Якусь частину поїздок вдавалося відбивати, мені, головне було зібрати на ще якусь поїздку і так я жив».

За словами Комарова, ідея проекту виникла, коли він був в Тайланді. Він їхав на маленькому джипі, шукав цікаві поселення і от одного разу побачив обвал дороги, переходив ріку вбрід:

«Я йду, бачу жінок, які несуть дітей, все так виглядає яскраво, колоритно, я фотографую і виникає думка «Як же було показати це у програмі, треба зробити телепроект». В Азії спробував зняти пару роликів. Перед тим був в Індії і дуже сильно за три місяці пошкодив печінку шкідливим харчуванням і лікар сказав, що треба поїхати у Трускавець і три тижні попити воду.  Вранці пішов попив води, потім прийшов, відкривав ноут і писав собі. Почав із назви. Перебрав певне із 80 назв – «Інша планета», «Не така планета», «Інша сторона подорожей» тощо. Потім з’явилась «Планета навиворіт», а тоді «Світ навиворіт». Далі фантазував, які сюжети, я б зняв. Тоді відправився до різних продюсерів, щоб мене профінансували, але це було абсолютно неможливо, бо «хлопчик із вулиці» абсолютно нікому не потрібний. Ніхто не хотів інвестувати ні однієї копійки в невідомого нікому журналіста, бо не було гарантії результату. І коли я постукав, як мені здавалося, в усі двері, і результату не було, я зрозумів, що для того, аби зробити програму треба спробувати самому зняти».

Комаров розповідав, що як поїхали у першу експедицію в Камбоджу, то ще не розумів, як працюють телеведучі, що вони повинні робити:

«У перших програмах навіть можна помітити, що я соромлюсь камери і очі йшли вниз».

Коли зняли програму, Комаров приїхав в Україну. У нього було знайомство з продюсером київського телеканалу «Сіті»:

«Я знову фантазував, що у мені допоможуть продюсери, сценаристи, що у мене буде велика команда людей, які будуть «носитися» у великому ньюзрумі і за мене все робити, а я буду подорожувати. Нічого подібного, мені сказали «От комп, кімната, у тебе два тижні, ось режисер монтажу». Режисер монтажу досі зі мною працює, це Віталій Наришкін і він озвучує всі чоловічі ролі в програмі».

Режисер дивився на нього скептично, бо вже був 20 років на телебаченні і через нього пройшло 120 проектів, які робили один сезон і закривалися, а тим більше, що Дмитра підвели до нього керівники:

«Я спитав його, а як робити сценарій. Він на мене як на ідіота дивиться і каже «Ну, робіть».

Дмитро розповів, що попробував зробити програму, яку сам би хотів побачити на телебаченні. Почали монтувати, віддав її на перегляд і чекав:

«Як зараз пам’ятаю цей дзвінок: «Діма, 10 грудня, 1+1». А я ж не збирався ж навіть на 1+1».

Згодом деякі колеги питали, чи правда, що він племінник генерального директора, казали «Бо подорожі всі хочуть знімати, нікому не давали, а тобі дали».

Дмитро Комаров зауважив, що неважливо, яка освіта, бо сам він інженер та наголосив, що на телебаченні ще багато різних ніш в усіх сферах.

Оператор Олександр Дмитрієв додав, що теж мріяв знімати подорожі і його мрія збулася, його знайшов Дмитро.

«Зйомки «Світу навиворіт», – це такий суцільний експромт, бо коли ми їдемо з готелю, то я не знаю, куди ми поїдемо, як закінчиться день. З часом я став брати навіть запасні носки та футболку»», – прокоментував Олександр.

У 2005 році, коли Дмитро працював ще в газеті, до нього прийшов продюсер, який взяв його в експедицію на Монблан в Франції. Це був батько Олександра. Вони їздили тоді в експедицію на різні вершини. В експедиції Дмитро познайомився із Олександром Дмитрієвим, який вразив його тим, як на висоті 5 тисяч метрів на Ельбрусі у 30-градусний мороз і сильний вітер, коли було важко йти, а спиною їх обігнав Олександр з камерою в руці, зняв їх і побіг далі.

В експедиції із Олександром вони не спілкувалися. Але коли оператор після зйомок в Камбоджі сказав, що не готовий далі працювати із таким графіком, то Дмитро згадав Олександра і запросив його знімати програму.

Два місяці не було фінансування на те, щоб поїхати в Індію і Олександр тоді запропонував свої збереження, аби поїхати знімати програму.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: